Lepszy nastrój w kilku prostych krokach

lepszy nastrój

Nie ma szans, żebyś w najbliższym czasie wyskoczyła na egzotyczne wakacje – tam, gdzie piasek i mężczyźni gorący? Nie szkodzi! Na szczęście (sic!) są sposoby, by podnieść sobie poziom endorfin natychmiast (albo prawie natychmiast). Jakie? Sprawdź!

Zrób coś, czego jeszcze nie robiłaś

Bo nawet to, co bardzo lubisz robić – jeśli trwa ciągle i przez długi czas – w końcu staje się nudne. Od lat chodzisz na pilates, który kochasz (a przynajmniej tak ci się wydaje), bo dzięki niemu świetnie wyglądasz w bikini? Zapisz się na zumbę, pole dance, cokolwiek innego. Też będziesz trzymać formę. Lepszy nastrój podobno dodają w pakiecie do karnetu.

Zobacz także: Sprawdź, co mówi o tobie kolor paznokci!

Zrób coś dla kogoś innego

Badania potwierdzają, że wydawanie pieniędzy na kogoś daje więcej szczęścia niż wydawanie ich na siebie (w końcu wiadomo, dlaczego działający charytatywnie znani ludzie są tacy happy:) Nie, nie musisz przelewać wszystkich swoich oszczędności na konto WWF, ale możesz np. zrezygnować z jakiejś zakupowej fanaberii i zafundować mamie dzień w SPA.

Zrób coś, co wymaga wysiłku (nawet niewielkiego)

Fizyczna aktywność to jeden ze sprawdzonych sposobów na pobudzenie hormonów szczęścia – działa jak najlepszy antydepresant. Nie musisz od razu wykupywać karnetu na siłownię. Wystarczy, że potańczysz w pokoju w rytm ukochanych kawałków, wyjdziesz na spacer z psem i pokonasz dłuższą niż zwykle trasę albo… trochę posprzątasz. Tak, to też działa!

Nic nie rób

W pogoni za szczęściem cały czas staramy się robić coś, co nas wprawi w lepszy nastrój i jesteśmy rozczarowane, gdy nic takiego nie następuje. A czasami największe szczęście kryje się w celebrowaniu momentów, które dobrze znamy i które nie wymagają od nas wysiłku. Kawa z przyjaciółką, kino ze znajomymi, chrupanie chipsów na kanapie i oglądanie głupawej komedii, zwinięcie się w kłębek na fotelu i czytanie dobrej książki… Spróbuj. Trzymam kciuki i życzę… szczęścia.